سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زیبایی اتاق نشیمن با سقف گریلیوم

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

سقف های گریلیوم از جمله سقف های کاذب تولید شده زیبایی است که نظر بسیاری از افراد رو به خودش جلب کرده. زیبایی اتاق نشیمن خونه که با استفاده از سقف کاذب گریلیوم تزئین شده حیرت انگیزه. در پشت سقف های کاذب گریلیوم هیچ پوششی وجود نداره و قابل دید است. سقف های گریلیوم  اگه با نور پردازی زیبا کار شده باشه فضایی منحصر به فرد رو در اتاق نشیمن ایجاد میکنه.


 


زیبایی آپارتمان لوکس با سقف کاذب ترکیبی

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

طراحی دکوراسیون خونه های لوکس که فضایی شیک و امروزی دارند برای ساکنین این خونه ها خیلی با اهمییته. توجه به تزئین سقف خونه های لوکس از جمله مواردیه که تزئینات خونه لوکس رو از خونه های معمولی متفاوت میکنه. استفاده از انواع سقف های کاذب که دوام خوبی دارند و زیبا هستند فضایی متفاوت رو در خونه های لوکس ایجاد میکنه. استفاده از سقف های ترکیبی که با طرح های متفاوتی در کنار هم اجرا میشن فضایی جذاب رو در خونه های لوکس ایجاد میکنن.


 


کفپوش مناسب در خانه متراژ پایین

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

برای انتخاب کفپوش مناسب و زیبا بهتره وسواس کافی رو به خرج بدین و با توجه به فضای داخلی خونه بهترین انتخاب رو برای خرید کفپوش انجام بدین. کفپوش های مناسب و زیبایی که در خونه های متراژ پایین مورد استفاده قرار می گیرن بهتره رنگ تیره ای نداشته باشن. استفاده از انواع کفپوش های ساختمونی که رنگ روشن دارند میتونه در خونه های متراژ پایین مورد استفاده قرار بگیره. کفپوش های زیبا و مناسب با طراحی ساده و رنگ روشن فضای داخلی خونه های متراز پایین رو آرامش بخش و زیبا جلوه میدن. اگه شما صاحب خونه ای کوچک و نقلی هستین می تونین با انتخاب کفپوش مناسب و طراحی دکوراسیون داخلی شیک فضا داخلی خونه را رویایی جلوه بدین.


 

 


کفپوش مختلف سرامیک و پارکت در منزل

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

برای تزئین کف قسمت های مختلف خونه میتونین از انواع کفپوش های ساختمونی استفاده کنین. برای اینکه فضای داخلی خونه شما کسل کننده و یکنواخت نباشه میتونین از کفپوش های سرامیک برای فضای اتاق نشیمن استفاده کنین و در اتاق خواب کفپوش های پارکت با رنگ های طبیعی رو به کار ببرین. استفاده از کفپوش های ترکیبی سرامیک و پارکت های طبیعی در خونه های شیک و جدید فضایی زیبا رو ایجاد میکنه. کفپوش های سرامیک و پارکت به دلیل تنوع رنگ و جنسی که دارند فضایی هیجان انگیز و خاص رو در طراحی دکوراسیون داخلی خونه ایجاد میکنن. داشتن خونه ای زیبا که با کفپوش های ترکیبی تزئین شده حیرت انگیزه.


 


کفپوش سنگ در آشپزخانه مدرن منزل

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

 

یکی از کفپوش های پر طرفدار در آپارتمان هایی که با سبک مدرن ساخته شدند و طراحی دکوراسیون داخلی ساده و شیکی دارند استفاده از کفپوش های سنگ است. کفپوش های سنگ به دلیل کیفیت ساخت خوبی که دارند رضایت ساکنین رو به همراه دارند. استفاده از کفپوش های سنگ در آشپزخونه های مدرن با طرح و رنگ روشن در کنار کابینت های گلاسه با رنگ سفید ترکیبی زیبا و متفاوت رو در فضای آشپزخانه های مدرن ایجاد میکنه. اگه به دنبال طراحی دکوراسیون داخلی متفاوت و زیبا برای آشپزخونه خونتون هستین باید به این موضوع توجه داشته باشین که انتخاب کفپوش های زیبا و با دوام در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخونه اهمییت زیادی داره. بهتون پیشنهاد میکنم با انتخاب کفپوش های سنگی که کیفیت خوبی دارند فضایی شیک و امروزی رو در آشپزخونه مدرنتون ایجاد کنین.