سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزئینات رنگ دیوار داخلی خانه مسکونی

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

برای تزئین و طراحی فضای داخلی خونه های مسکونی مهم ترین چیزی که در اولین نگاه به چشم میخوره و فضایی زیبا یا دلگیر رو در خونه ایجاد میکنه انتخاب رنگ دیوار است. انتخاب رنگ دیوار خونه های مختلف که معمولا با توجه به روحیات افراد خانواده و فضای کلی در خانه انجام میشه تاثیر زیادی در ایجاد زیبایی خونه داره. برای تزئینات رنگ دیوار خونه ها معمولا برای اتاق نشیمن از رنگ های روشن استفاده می کنن و تنوع استفاده از رنگ های مختلف در اتاق خواب بیشتر از اتاق نشیمن و سایر قسمت های خونس. رنگ دیوار های خونه اگه با وسایل تزئینی هماهنگی داشته باشه فضای کلی خونه را متفاوت و زیبا جلوه میده.



 

 


تزئین فضای داخلی منزل با وسیله چوبی

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

یکی از زیباترین و مناسب ترین وسایلی که برا تزئینات فضای داخلی هر خونه ای میتونه مورد استفاده قرار بگیره وسایل چوبیه. استفاده از وسایل چوبی برای تزئین اتاق نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب باعث میشه فضایی متفاوت و زیبا رو داشته باشین. وسایل چوبی تزئینات داخلی خونه شما رو منحصر به فرد و متفاوت جلوه میدن. استفاده از پارکت چوبی و یا کابینت های چوبی فضایی زیبا و شیک را ایجاد میکنن.


 


خرید خانه خوب با نور مناسب

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

معمولا بیشتر افرادی که میخوان خونه ای رو خریداری کنن به نور خونه توجه می کنن و خونه هایی که نور مناسبی دارن رو برای خرید انتخاب می کنن. خرید خونه ای که نور مناسب و کافی داره فضایی روشن و دلباز رو براتون به وجود میاره. داشتن خونه ای نورگیر که امکانات خوبی هم داره اشتیاق شما رو برای تزئین خونه بیشتر میکنه. خونه خریدن احساس خیلی خوبی واسه هر کسی داره بخصوص خونه ای که خریداری میکنین همون چیزی باشه که تصورشو داشتین. طراحی دکوراسیون خونه های نورگیر با سبک معماری مدرن میتونه فضایی آرامش بخش و دلباز رو به وجود بیاره.


 

 


خرید آپارتمان با امکانات فول

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

آپارتمان هایی که خوش ساخت هستن و از بهترین امکانات برای ساختشون استفاده شده مورد پسند افراد مختلف با سلیقه های متفاوته. وقتی تصمیم به خرید خونه ای دارین بهتره به امکاناتی که هر ساختمون مسکونی داره توجه داشته باشین. خرید آپارتمان با امکانات فول باعث رفاه و آسایش بیشتر برای شما میشه. خرید آپارتمان های نوساز با ساخت خوب گزینه خوبی برای خرید خونه هاییه که امکانات کاملی داشته باشن. آپارتمان های نوساز با امکانات فول با قیمت گرون تری به فروش میرسن. اگر پول کافی برای خرید آپارتمان دارین میتونین با خرید آپارتمان زیبا و منحصر به فرد فضایی لوکس را در طراحی خونه به وجود بیارین.



 


پرداخت جدید وام مسکن در ماه های پیش رو

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

  جهت بالا بردن توان خرید مسکن برای افراد مختلف جامعه و نیز ایجاد تحرک خوب در بازار مسکن، سه درخواست عمده  وزارت راه و شهرسازی برای وام مسکن مطرح شد. طی گزارش خبرگزاری فارس، پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی حاکی از آن است که مدت بازپرداخت تسهیلات مسکن برای وام گیرندگان مسکن، افزایش یابد. وزارت راه و شهرسازی خواستار کاهش سود تسهیلات مسکن از مبلغ فعلی، یعنی 8 درصد برای بافت فرسوده و 9.5 درصد برای سایر موارد شد.

یکی از مهم ترین موارد مطروحه در این زمینه ایجاد بستر مناسب برای پوشش مبلغ بالاتری از خرید ساختمان مسکونی بود. در شرایط فعلی در بازار مسکن، تسهیلات ملکی تا 50 درصد از مبلغ خرید خانه مسکونی را در تهران و تا 80 درصد مبلغ ملک مسکونی در شهرستان ها را پوشش می دهند.

کاهش قیمت هزینه های ساخت و ساز خانه ها و آپارتمان های مسکونی و ارزان شدن قیمت کلی ساختمان های مسکونی به تنهایی نمی تواند راهگشای مشکلات مردم برای خانه دار شدن باشد.

یکی از راهکار های مناسب که دولت برای افزایش قدرت و توانایی مردم برای خرید واحد های مسکونی در نظر گرفته است اعطای وام مسکن برای خرید املاک مسکونی می باشد.

در صورتی توانایی قدرت خرید مردم برای خرید واحدهای مسکونی افزایش پیدا می کند که وام های مسکونی با نرخ سودهای کم به اقشار متوسط و ضعیف جامعه تعلق گیرد. دولت برای حل مشکلات اقشار مختلف جامعه در کنار اعطای وام مسکن در تلاش است تا علاوه بر کاهش نرخ سودهای بانکی مدت زمانی که برای باز پرداخت وام مسکن در نظر گرفته شده است را افزایش دهد.

اگر روندی که دولت برای کاهش سود و افزایش طولانی مدت باز پرداخت بانکی در نظر گرفته است عملی شود می توان گفت که بیشتر اقشار متوسط جامعه که درآمدهای زیادی را کسب نمی کنند قدرت خرید خانه های مسکونی را خواهند داشت.

افزایش میزان وام مسکن برای خانواده هایی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند و افزایش مدت باز پرداخت وام بانکی از 12 سال به 15 سال راه حل بسیار خوبی در زمینه حل شدن مشکلات مربوط به مسکن است.

با پیشنهاد دولت و همکاری بانک مرکزی در زمینه افزایش قدرت خرید مردم برای خرید خانه ها و آپارتمان های مسکونی نیمی از مشکلات مربوط به بحران مسکن حل خواهد شد.

منبع خبرسایت خانه تهران