سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاغذ دیواری با طرح هندسی برای تزئین منزل

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

تنوع طرح و رنگ کاغذ دیواری فضای داخلی خونه های مختلف رو متفاوت جلوه میده. انواع طرح و رنگ کاغذ دیواری فضایی آرامش بخش یا شاد رو برای ساکنین خونه به وجود میاره. اگر شما از جمله کسانی هستین که به طراحی دکوراسیون داخلی شاد و هیجان انگیز علاقه دارین بهتره از کاغذ دیواری هایی که طرح هندسی دارن استفاده کنین. استفاده از کاغذ دیواری با طرح هندسی بیشتر در خونه هایی کاربرد داره که با رنگ های شاد تزئین شدن. از رنگ های شاد و طرح های هندسی کاغذ دیواری در اتاق خواب هم میتونین استفاده کنین. این نوع از کاغذ دیواری در فضای داخلی خونه های بزرگ پر کاربرد تر از خونه های کوچک است.


 

 

 


کاغذ دیواری بافت دار

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

کاغذ دیواری های بافت دار متنوع هستن و زیبایی منحصر به فردی دارن. استفاده از کاغذ دیواری های بافت دار در اتاق نشیمن خونه زیبایی چشمگیری رو ایجاد میکنه. کاغذ دیواری بافت دار در اتاق نشیمن و اتاق خواب خونه های امروزی با ساخت جدید کاربرد زیادی داره. این نوع از کاغذ دیواری دارای رنگ های زیبایی هستن و برای سبک های مختلف طراحی دکوراسیون خونه مورد استفاده قرار می گیرن.


 


ترکیب رنگ روغنی مات و براق در خانه

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

استفاده از رنگ های روغنی براق و مات به صورت ترکیبی برای تزئین دیوار خونه میتونه فضای داخل خونه شما رو زیبا و منحصر به فرد نشون بده. استفاده از رنگ های روغنی مات در دیوار بخش هایی از خونه که ناهمواری دارن پوشش مناسب و زیبایی رو ایجاد میکنه. از رنگ های روغنی براق میتونین برای تزئین دیوار اتاق خواب هایی که کوچک هستن و فضای کمی دارن استفاده کنید تا طراحی دکوراسیونی زیبا و دلباز رو در خونه ایجاد کنین.


 


رنگ روغنی مات در خانه مدرن

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری

در تزئینات خونه های مدرن که از ترکیب رنگ های روشن برای فضای داخلی خونه استفاده میشه انتخاب رنگ های روغنی مات در ایجاد فضایی ساده و دلباز موثره. رنگ های روغنی مات بوی کمتری نسبت به رنگ های روغنی براق دارن و برای فضای داخلی خونه های مدرن که نور کمی دارند انتخاب مناسبی است. رنگ های روغنی مات تنوع رنگ زیادی دارن و بیشترین کاربرد رو در دیوار فضای داخلی خونه های امروزی دارن.

 


 


املاک مسکونی مدرن و سوپر لوکس

به گزارش وبلاگ املاک شما مسکن معماری 

املاک مسکونی مدرن و سوپر لوکس به دور از تمام زرق و برق هایی که در سبک های مختلف ازشون استفاده میشه فضایی کاملا ساده و شیک دارند. املاک مسکونی و سوپر لوکس جدید به دور از تجملات و استفاده از وسایل ساده با رنگ های یکنواخت و روشن فضایی امروزی و مدرن دارد .استفاده از رنگ روشن برای دیوار و کفپوش در فضای داخلی خونه های لوکس باعث میشه فضای خونه را بزرگ تر و دلباز تر نشون بده. برای تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی خونه های سوپر لوکس و مدرن میتونین در کنار استفاده از سبک مدرن در قسمتی از اتاق نشیمن سبک دیگه ای رو برای تزئین انتخاب کنین. استفاده از سبک های تلفیقی میتونه زیبایی خونه شما رو دو چندان کنه. داشتن خونه ای مدرن و لوکس احساس نشاط و شادابی رو به همراه داره.